Σάββατο 29 Μαΐου 2010

2009-2010. Για τα καλύτερα άτομα ΕVER :)

Μία χρονιά έφτασε στο τέλος της. ΝΕΧΤ STATION? -- Εγώ κατεβαίνω στην επόμενη! -- Εγώ σε άλλες δύο! -- ΡΕ παιδιά, ψήνεστε για άλλον ένα γύρο??

ΛΙΓΑ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ είναι τα άτομα που φέτος ΑΓΑΠΗΣΑ. Άτομα που ήταν πάντα εκεί για μένα, που δεν έφυγαν στιγμή από το πλάι μου. ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ! :') ΑΓΓΕΛΙΚΗ <3  Αγαπάκι μου, ολόκληρο χρόνο δεν σε γνωρίζω. Οι διαφορές μας όμως είναι αυτές που μας έφεραν κοντά, που με έκαναν να συνειδητοποιήσω ποιος στέκεται στο πλάι μου. Σε συμπάθησα, σε λάτρεψα, σε αγαπάω! Το γέλιο σου ( αααααααΧΑΧΑαααααΧΑΧΑααααααΧΑΧΑ xD), το χαμόγελό σου (νινινινινινινι :D), οι κοτσάνες πού και πού (τί λες ρε που δεν τρώγεται το χόρτο!), το τρέξιμο για να κάνουμε κορμάρες (still working on it), και πολλά πολλά ΠΟΛΛΑ άλλα. Απλα σ'ευχαριστώ για όλα :)

ΗΡΩ <3

Τα λόγια είναι περιττά. Ξέρεις ΠΟΣΟ σε αγαπώ. Από τα λίγα άτομα που ξέρουν τα πάντα για μένα. Η σοκολατοφραουλίτσα μου! Το νινί λόβερ (τί βρίσκει κανείς 3.30 τα ξημερώματα εε?). Το φούξια λόβερ, το σοκολάτα αμυγδάλου λόβερ...Ουυυ! Σε θέλω για πάντα εδώ... :$  

ΖΕΛΕΔΑΑΑΑΑΑΚΙΙΙ!! <3

Κωσταντίνα ΕΙΔΩΛΟ ΜΟΥ! Η αιώνια τάπα! Είσαι από τα πιο αστεία, τα πιο αισιόδοξα, τα πιο τέλεια άτομα που έχω γνωρίσει! Το κρεμμύδι του Βελγίου με τα 8 πουλόβερ, η διαβαστερή στα L.A., το τρελοκομείο μουυυυ σε αγαπώωωωωωω! (ΑΝΑΣΤΑ...ΙΝΟΜΑΙΙΙΙΙ)

ΡΑΦΑΗΛ,BAΛΕΡΙΕ,ΗΛΙΑ,ΒΑΣΙΛΗ,HANIBALITO, ΑΓΟΡΙΝΕΣ ΤOY SHAPE, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΦΕΡΤΗ. :)

SINDRE 

You You You

We met during a cold December night. You looked like an angel in the middle of the dark. You gave me reason to live, reason to be here. Reason to hope, to never give up. When I'm with you, my world spins ans spins... You make me feel special, You make me feel loved, You make me feel as if this dream will never end. You made me LOVE you and you still do.   [23.01.2010 ]

ΑΓΑΠΕΣ....ΒΕΛΓΙΚΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΑ. ΜΩΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ  

1 σχόλιο: