Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

10 reasons why I hate rain!

Tumblr_lxyjnw8mtd1rnyi0io1_500_large

1) Φριζάρουν τα όμορφα μαλλιά μου. Τσάμπα τα ισιώνω δηλαδή.
2) Δεν μπορώ να βαφτώ, γιατί λόγω υγρασίας χαλάει και το μεικ απ, μουτζουρώνομαι κ.ο.κ.
3) Δεν μπορώ να βάλω ψηλό παπούτσι. Γλιστράει και υπάρχει κίνδυνος να φάω τα μούτρα μου. Πέφτω που πέφτω όταν περπατάω στην ευθεία, αυτό μας έλειπε.
4) Έχει κρύο, αλλά όχι αρκετό κρύο για να ανάψεις τζάκι και να πιεις ζεστή σοκολάτα.
5) Βρέχομαι. Τα παπούτσια μου και όσα δεν φτάνει η ομπρέλα.
6) Την ομπρέλα την παίρνει ο αέρας -.-
7) Σου φέρνει υπνηλία και άντεεεεε να σηκωθείς να πας στις δουλειές σου μετά!
8) Ο σκύλος μου την σιχαίνεται και δεν βγαίνει βόλτα, οπότε διατρέχω τον κίνδυνο να κατουρήσει μέσα στο σπίτι.
9) Τα τζάμια θολώνουν οπότε δεν μπορείς να δεις και τίποτα σπουδαίο από το παράθυρό σου.
10) ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΛΙΩΝΩ!


Το μόνο καλό που έχει η βροχή είναι το καλοκαίρι που δροσίζει λιγάκι και όταν πας στην παραλία για μια βουτιά και είσαι μεταξύ χαράς και φόβου μην τυχόν και σε χτυπήσει κανένας κεραυνός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου